Halloween

Eftersom man inte kan gå på krogen än (ville se Takida ikväll) så får man roa sig på annat sätt helt enkelt! så ikäll ska jag och syrran dra ner till fammo o Boman där det väntas halloween kalas.. hehe. Ska faktiskt bli roligt! Man fick bara komma om man hade på sig antingen svart eller orange (Halloween färgerna) och jag tror jag tänker välja alternativ nr 1 :) Kan bli kul och umgås lite med släkten! Ska försöka och smita också se idol, heja Christoffer! MIn idol helt klart! Grymmast & Bäst =) Men det finns fler idolfan i släkten så det ska nog kunna gå bra.

I morgon skall man spela Bingolotto för första gången på jag vet inte när! Haha. Jag gör det inte för skojs skull utan Hansa/Hoburg skall med några representanter dit till studion och vara med och visa upp ngt tror jag, och typ chans att vinna något kanske(?) + att lilla mamma ska med upp så måste ju se om man får se en skymt av henne i tv-rutan =) Hon är allt lite smånervös inför det, trots att hon inte erkänner det :P 
Kommer ännu ihåg när jag och ´Camilla var små och vi älskade att fylla i bingolottorutorna (typ Bertil 12) och vi trodde hela tiden att mamma & pappa var så snälla och köpte nya lotter till oss hela tiden, men fick reda på härom veckan att dom sparade på gamla lotter och som dom bara gav till oss i hopp om att det var nya.. hur dum kunde man vara ?

Vart i Rone idag med några från klassen och andra (vi som går den kursen) och ridit westernridning. Eller det blev typ vanlig ridning. haha jag travade, såg nog rätt roligt ut när jag hoppade upp och ner på sadeln, haha. Julia var rätt snygg också ;) Vägen dit åkte vi med Jana (som fått körkort!! Grattis!!) och diggade till disneymusik, haha. Även baksätet verkade gilla det, med grismasken på ;)


Nej nu är det dags ock klä om till kalaset, kanske ska klä ut mig ? haha nej jag tror jag sparar det till nästa år =)





                                                                    

                                                                                     >Josefin<





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0