Akta hälsenorna i Ullared!!! =)

Då var det Söndag kväll igen då.. Tyckts vara det hemskt ofta. Jag har varit hemma i helgen efter att inte ha varit här på nästan 3 veckor så är det fantastikst skönt. Har varit lite tungt ett tag nu!

Han med att jobba lite också medans jag var hemma. Allt verkade dött och tråkigt. Fanns inte myckeet att göra inte..Vinterdeppressionen verkar ha drabbat hela Burran inklusive mig själv..

Hade match idag.. Ville sig inte riktigt väl, blev 5-5 mot falun efter att vi tappat en 5-3 ledning... =( Nå ja, vi förlorade inte i alla fall, vilket vi har gjort varje gång vi mött  dom tror jag om jag inte minns fel.

Hade en så jäkla konstig dröm inatt. Drömde att min chef vann nobelpriset! (!) Hur man nu kan få det om man är bagare vill jag undra?! Men kul för honom va det i alla fall! Ganksa komiskt hur hjärnan får ihop det ibland!

Drömde också härom natten att jag hade uppkörning om klarade det! Kändes för jäkla bra att ha körkort kan jag säga (kändes dock inte lika bra när jag vaknade upp och insåg att allt bara var en dröm, är fortfarande tjurig över det)! Kan kanske hålla med Erika om att jag drömmer ganska konstigt, och att jag är ganska störd! =)

Var i Ullared förra helgen med Mamsen och Emelie! Skit kul va det! Å jäklar vad fattig jag blev! =)
Man kan som säga att vi fick stå å köa en del. cirka 3 timmar blev det tillslut, så ni kan ju tänka er kön! Den måste ha varit upp emot 1,5 Km! Ganska mycket för att bara få komma in i affären!
Som ni kan tänka er så var det ganska mycket folk, så sannolikheten att man skulle träffa på nån man kände var ju inte så stor! Men vi lyckades! Både Jenny & Jenny men Mamma (från Hansa) och min Morbror med Flickvän träffade vi! Grymt kul! Köandet blev lite mer uthärdligt när man kunde göra det tillsammans!

Så efter Ullareds helgen är jag nu expert på att köra slalom med kundvagn, expert på att köra på folk med kundvagnen på hälsenorna (förlåt Mamsen), expert på att inte be om ursäkt varje gång man råkar knuffa till någon (ingen idé att vara trevlig när ingen annan är det, å speciellet inte eftersom man ständigt krockar). Jag är expert på att vara effektivast möjligt på en shoppingrunda!

Nu är det dags för att gå å lägga sig för en kort stunds sömn innan skolan väntar.. Igen!


image46
Hade inte varit helt fel med den värmen! :S

Det var allt // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0