3 timmars muntlig redovisning.. puh

Japp, har då haft en 3 timmars lång muntlig redovisningen inför klassen. puh säger jag. Blev lite trött i benen efter ett tag :P Det var alltså jag, Jana & Hanna som hade en redovisning om "Sportens Betydelse" Orkar inte gå in så mkt om vad det handlar om, men jag kan säga att den blev lyckad =) Fick MVG :D Jäkligt nöjd! Hela vårt upplägg och att vi var så samspelat & variationen,, bra jobbat tjejer! Vår lärare som är rätt petnoga med många saker, sade bland annat när hon sa våra bra grejer, att vi stod snyggt.. hmm,.. ja det är väl bara tacka & ta emot!

I veckan som gått så har det väl inte hänt särskilt mkt roligt.. mkt har gått åt till att träna inför denna redovisning.. Jenny har då dragit till Ullared. JAg vill också dit! Jag har aldrig varit där, så skulle va kul o se lite omkring.

Förra lördagen var Jana, Erika & Arvid hemma hos mig. Såg på Bingolotto en studn då både Hansa & FG var på plats ( mamma skymtade i tv.bilden 1 sekund, haha. Det var hennes tv karriär det.. ;) SEn spelade vi också spel, där jag och Arvid bildade lag och vann =) grymmast var vi! Trots att jag hade lite svårt att förklara vad en "razzia! är... förlåt.. hehe. Men hur tusan förklara man det?  jaja..

Nu ihelgen som kommer så ska jag idag (fredag) se Idol såklart! Bannemej om Christoffer åker ut!


I morgon lördag är det väl heller inget planerat, men oftast brukar det hända ngt som inte är planerat, så vi får väl se vad som händer.. plugga måste man ju också, suck.


Söndag är det innebandy match! =) H/H vs Hemse BK i Klinte ?! Jag tycker det är rätt komiskt att vi som båda har hemmaplan i Hemse ska spela i Klinte.. Undrar vem som blir hemmalag? Klintehallen är väl heller inte den bästa hallen på Gotland om jag får säga det själv.. Man glider runt där och hinner knappt stanna, för man glider iväg.. men men alla har det så.


* Grattis Linnea som klarade Uppskrivningen igår!!!!!

* Grattis Annea som fyller 18 på Söndag =)

* Grattis Wenke till körkortet!

* Grattis mig själv som fyller om 26 dagar..... suck.

Eve, jag ska ska försöka & skriva mera, jag lovar =)


image45 Min klass BF3b


 ME


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag och Design hjälp

Ha en trevling fredag kväll! Kram KimJ

2007-11-09 @ 18:06:53
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygg pose :P

2007-11-10 @ 16:19:43
URL: http://sofiebudin.blogg.se
Postat av: E

Hehe, bra där Jossan! Skoj när du skriver :D Snygg bild på klassen förresten ^^ Krams!

2007-11-20 @ 23:24:00
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0