Vilken kväll...

Nu är d dags för mitt första riktigt egna inlägg här på bloggen...Eftersom Jossan jobbar å står i så är jag nu äntligen ledig.. Efter en helkväll på jobbet igår ( slöt 02,30) är man liiite småtrött idag. Kvällen bestod av det mesta, trevliga, lite härligt smådragna männsikor, sång och Toast (ett sällskap beställde 22 toast mitt i alltihopa). Även personer som var lite mer än smådragna fanns på plats upptäckte jag när ja skulle städa toaletterna :)  Hur som helst var det en trevlig kväll...

Det känns så jäkla skönt att man äntligen inser att man inte är själv med att vara en aningens upprörd över en viss sak!! Tack ska du ha!!

Nu är det dags för att ge sig ut på ett jobbigt å långt träningspass..VILL INTE!
 You'll do what you have to do...
okej då.. det kan vänta ett tag, fick just besök, så det vankas fika! det går ju bara inte att missa ;)

TackÅhej..../ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0