Tröttast

Fide igår.. Ganska skojsigt, lite väl mkt folk bara... runt 1400 pers hörde jag.. lite mer än då det brukar vara runt 300 annars eller ngt liknande.! :)

Kom i alla fall hem halv fyra.. gick upp 3 timmar senare, å började jobba. Man skulle kunna säga att det var en aningens segt att gå upp. Jag är ändå nöjd, eftersom jag fick komplimanger för att jag var så allert! :D känns fint de!!!
Jag tror att vi slog rekord igår i långsammast cykling! Jag blev skjutsad på min cykel(tror inte att den tål mig+ 100 kilo till egentligen) :D, Från Fide till Burgsvik är det typ 7 km. det borde inte ta särskilt lång tid.. Men jag tror att det tog närmare 1,5 timme för oss att komma fram. Det är ganska duktigt att lyckas med! :D

Imorgon ska jag springa coopertest.. kan inte påstå att ja är särsklt laddad! :S  Är rädd att det kommer gå åt skogen. Men ja överlever nog för hoppningsvis! :(

På måndag ska det bli riktigt trevligt... Jag å Jana ska förhoppnigsvis till Hamra Krog å ha det trevligt! Ska bli så jäkla skönt å fylla år! BARA 1 DAG KVAR NU!!!! 

Ha det bra! TackÅhej// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0