Solstrålen själv...

Det var längesen jag var här nu.. Datan har krånglat och vägrat släppa in mig hit...

Har jobbat hela veckan.. Helt okej. Råkade Försova mig igår morse.. Vaknade av att Chefen ringde en kvart efter att jag hade börjat. Hans första ord i samtalet var: - God morgon solstråle!
Haha... Gissa om jag var grymt snabb upp på jobbet. Var inte precis så att jag hann med morgonduschen.... :)

Imorse var jag dock i tid. I förebyggande syfte hade jag ställt 4 alarm (06,25 06,26 06,27 06,30) + att jag hade bestämt med en från jobbet att hon skulle ringa å väcka mig! =) Jag är såå stolt att jag lyckades!! =)

Var på Gymmet idag.. Gymmet på hemse hade inte riktigt dom grejerna jag är van vid. Så den enda skivstången som fanns hade någon tydligen köpt, för han verkade tro att det var hans egen... Blev lite smått irriterad på honom ( men när jag såg vad han tog i bänkpress insåg jag att det bara gällde att tyst och lugn! ) ;-)

Imorgon är det Fredag och dags för Fide Puben igen! Ska bli väldigt roligt den här gången med! Hoppas det blir mycket folk...

GRATTIS ELIN! Du är Grym! (skulle bara säga att jag känner Elin Schwartz som var med i Island Games å fick en massa priser!!! )   =) =) =)

Nu är det inte långt kvar! Om elva dagar smäller det! =)

TackÅ hej// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0