Måndag.... Igen

Då var helgen över.. det känns på någotvis som om det alltid är Måndag?! Väldigt konstigt.. :-S

Helgen startade med att mitt ena öga bara helt plötsligt svullnade upp.. Såg inte särskilt snygg ut, även om det kändes värre än vad det såg ut att göra.. Kändes som om jag fått ett blåtira, om man borser från den blåa färgen som saknades =)  Men  vad ja kan minnas så har ja inte varit i slagsmål..

I Lördags skulle ja träna lite för mig själv... Jag ber till Gud och hoppas att ingen såg mig! Jag var tvungen att springa ut från garaget, runt, runt i trädgården och in i garaget igen (detta upprepades inte bara en gång utan cirka 30 gånger).  Man skulle kunna säga att det var ganska jobbigt, å ännu värre blev det när min kära mor frågade mig stup i kvarten om ja var färdig! - NEJ FÖRIHELVETE, JAG HAR INTE ENS GJORT HÄLFTEN!!!! Blev mitt svar varje gång hon frågade..(Jag är stolt över att jag lyckades få ur mig ngt)

Igår åkte jag till visby och åt mat med några i från laget.. Mycket smaskigt!
Värre blev det sen när jag skulle hem.. Kan erkänna att jag inte är den mest pålitliga när det gäller bussar, men den här gången hade jag faktiskt rätt! Det stod fel i busstidtabellen märkte jag när bussen kom (bussen skulle inte ta mig ända hem som tidtabellen lovade). Jag blev lite småirriterad, å påpekade detta för busschaffisen som ringde till den bussen som skulle till Burran..Den andra busschaffören krypkörde då till hemse, å väntade där på mig! Å allting slöt lyckligt, jag kom hem till Burran! Väldigt Gulligt av dom två! :D

Börjar bli en aningens trött.. Tänkte att ett smart drag skulle vara att gå å lägga mig, å på så sätt ta slut på ännu en j'vla måndag.. Ganska smart tänkt va??   ;-)

Brandchefen i Bergen presenterar den nya brandbilen inför det samlade pressuppdådet.
- Vad kommer hända med den gamla brandbilen? frågar en av journalisterna.
- Den använder vi när det är falskt alarm...


TackÅhej// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0