Mamsen fyller år!

Idag e det min mammas födelsedag!! Har grattat henne hela dagen, började med att ja bjöd på frukost på fiket.. riktigt mysigt va d! =)
Nu har ja ätit så mkt kakor och annat att jag snart måste gå å lägga mig å vila.. Typiskt mig! ;-)

Igår på jobbet var det välidgt segt.. Mitt i städningen, efter att vi hade stängt kom jag på att ja aldrig hade stått på en bardisk å dansat! Jag och en arbetskompis tog då tillfället i akt å dansade loss!! haha, det var faktiskt roligt. Jag kan nu förstå alla dom som jämt och ständigt sa dansa på bardisken! =)        ( vi insåg hur dumma vi såg ut när vi stod där uppe, så vi fick snällt hoppa ner igen innan någon skulle se oss. Hade varit en aningens pinsamt!)


Jag tror att det är dags att börja banta för min del.... Jag har brakat sönder min andra (!) stol på 3 månader! Är inte det ett tecken så säg!! =) =)

Imorgon Fide (igen) ! haha.. Ska jobba klockan sju på morgonen dagen efter, så jag borde väl ta det lugnt... Men inget är bestämt ännu! ;-)

Dagens skämt:
Pekka kommer hem från finska vinterkriget och bankar på dörren. Frun skriker:
-Vem bankar?
Pekka svarade:
- Det är jag, öppna för satan!
Hustrun blev alldeles utom sig av glädje och ropar:
- Åh Pekka. Pekka, har du längtat efter mig?
Då svarar Pekka:
- Vad satan tror du jag bankar med?

TackÅhej // Jenny

P.s: För er som undrar är det bara 3 dagar kvar nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Knäppis nr 2

klart jag komma i morrn ;) du med såklart ;) äkta bvikarna i hjärtat komma :D!!!!! muhha.. vi ses där knäppis nummer 1 ;)

2007-07-26 @ 20:50:04
Postat av: m nr2

ahjustde ja men det är topphemlingt på högsta nivå ;).. M nu komma jag ihåg ! haha ska bli kul att träffaer igen! bvikare är bäst! jag räknas väl som en bvikare hoppas jag :S!!!!

2007-07-26 @ 20:54:22
Postat av: m nr 2

Va? hoppas du skämtar att jag är en bvikare hoppasjag du menar!!!!! jag tro vi åker tillbviken före tror jag hm tror det!! ;)

2007-07-26 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0