Jordgubbar med glass =)


Dageb började klokcan 07.00 då jag började jobba. suck, inte kul o gå upp så tidigt, men tur att man har så nära till jobbet då ;) Inte så mkt folk då, bara lite fruksotfrallor till dem morgonpigga. Sen började helvetet.  Burgsviks Marknad var igång för första gången detta år. Åh fi satan va folk det va asså, hade inte en enda ledig stund, jag skämtar inte! Fast mitt i alla kunder så kommer det 2 kändisar. Felix Herngren (stammis) o löpare Maria Akraka kommer in där mitt i stimmet.

Efter jobbet var jag rätt trött så jag drog mig till soffan o såg lite Hey Baberiba ;) Sen ringde Jenny, för hon hade tråkigt på en fest, så jag och syrran (som sover just nu på soffan hos Jenny) och åt lite glass med jordgubbar och fortsatte se Hey Baberiba.

Speling på fiket på tisdag, självklart kommer Jenny o jag va där! Denna gång på rätt sida av bardisken ;)                                                  

Dagens skämt:

Vet ni varför jultomtomten har så stor pung?
Han kommer bara en gång om året..
                                                                                                                             


image2   /Josefin


                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0