Spysjukan går, fuck!

Fick reda på i morse när jag vaknade att visst spysjukan går... mamma hade tydligen spytt på i morse och Camilla som var på stan med kompisar hade spytt.. Vem kan komma härnäst måntro..? Jag sk agöra allt för att hålla mig borta, får helt enkelt sitta isolerad på mitt rum :p

Juldagen var en succe i alla fall =D Vi börjar med personalfesten med jobbet. Börjar med att jag får ett sms av Jessica kvart i 5 och undrar om vi inte ska komma på festen, o jag svarar tillbaka med att "jo det ska vi, men det börjar ju om en kvart.." Men nej si det gör det inte, utan hade redan höllt på, så snabbt fixa till sig det sista och gå in. Man bor ju granne med jobbet som tur var ;) Välkomnas med en välkomstdrink, mkt gott! Sen var festen igång!! Åt jättegod mat och hade det allmänt trevligt! Singstar bjöd spå hela kvällen, och det blev en succe det med! Kan inte påstå att det lät fint direkt, men kul var det..  Jag,Jenny,Petra & Emelie drog av gamla låten Främling med Carola.. Jag kan inte påstå att vi sjöng direkt.. skrek är nog ett bättre ord ;)

När alla var lite dragna hade jag & Jenny bestämt oss för att uppträda med vårat hemmagjorda nummer. 4 omgjorda jullåtar (bara en vers i o för sig) till Folkerydsanknytning) Och vilken succe alltså! Fick skriva autografer och allt, haha. NU säger dom att det skall sjungas på somrarna på spleningarna, men vet i tusan om dom har råd med oss då alltså, haha., Eller vad säger du Jenny? ;)

Sen drog vi festandet vidare till Visby. Arvid var snäll och skjutsade oss. Plockade även upp Jocke & Jens på vägen. Trevligt Trevligt! Väl inne i stan drog vi till Hamnplan där några väntade, inomhus. Vi kände att vi aldrig skulle komma in, med tanke på 20-års gräns och fullproppad kö! Men dumma/smarta som vi är ställer vi oss i V.I.P kön med hopp att komma in. Och ta mig tusan klarade vi det. Det stod ett killgäng framför oss, och när vakten frågade dom om det var alla som var med dom, sa han "nej dom här tjejerna är med oss också", och vi glada som fan gick in tillsammans med dom! Ingen aning vem det var, men schyssta var dom =) Tur eller vad?!

Väl där inne var det massor med folk. Det blev en hel del dans & prat och kvällen var lyckad. Sen drog vi till Max, men där var det ju proppfullt, så drog till McDonalds istället och satte oss. ....... ;)

Kvällen avslutades också väl.. :)    Dagen efter däremot, var inte lika lyckad.. Missade helvetesbussen! Vaknade inte av mobilen och messet jag fick. Såg messet 3 minuter innan bussen gick... Gissa hur glad man bir då..?!

Idag är det en slappardag. Har haft pyjamasen på hela dagen :)

Händer på nyår då? Ingen aning en så länge... jobbigt

image53

Julen 2007


/Josefin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, spysjukan??? Killen var kär i dig Josefin, därför kom ni in i V.I.P kön! haha

2007-12-27 @ 23:03:34
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0