Solsken ¤

Weah solen har minsann tittat fram, härligt.

Match idag mot Hemse, vinst med 7-3 =) 3 mål & 1 ass. Helt okej insats av laget måste jag säga.

Var som ni 3 läsare som läser detta, så var jag & Jenny på Maxi igår.. Var ju inte alls meningen o se typ Christoffer.. :) Han e så jäkla bra och snygg, hehe. Vi stod visserligen allra längst bak i hörnet, men det räckte gott o väl. Eve och hennes kompisar stod såklart längst fram o trånade efter dom med kameran i högsta hugg.. hehe ;)

Har väl hänt en hel del sen sist jag skrev om man säger så.. Jenny vet vad jag talar om.. ;) Och för Jennys del med ju! har en hel del snygga bilder jag ska skicka till dig om man säger så, haha.

Snart är det jullov och fy satan vad skönt! Har bara 2 inlämningsupgifter kvar att göra, sen är det nog inget mera vad jag vet.. gött.


Spelade bowling med klassen igår, skitskoj! På min bana var det Hanna, jag & Bettan (vår lärare.) Första omgången vann jag med 100 p sen gick det lite utför.. Banan krångla och jag fick inte slå.. så vi fick byta bana till ett annat rum och då rasade mitt spel.. får skylla på banan, eller hur Hanna? ;)

Ikväll blir det en hemmakväll. Dock bara jag och Joakim hemma, men det kan väl också vara trevligt. Kanske göra upp i Bondespelet en gång för alla.. Brukar förlora i idet.. får se..

Åker nog in till stan i morgon för att se IBK spela.. trevligt trevligt =)

Jana kommer hem i natt efter 3 veckor i Thailand! Har faktiskt saknat henne, fast man inte kan tro det.. nejdå jag bara skoja, du är saknad på riktigt!! =)

image51

Duktiga vi är va, Erika? ;)


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0