Saknar!!

Har haft myskväll med Mamsen ikväll. Jag skulle egentligen ha festat, men det blev ändrade planer.... :(
Käkade fläskfilé och godis å såg på film.. "Nära och Kära". En riktig mysfilm..Det var garanterat inte sista gången jag såg den!!

Skjutsade Signe å Gunni till flyget imorse! Jävligt sorgligt kan jag säga. Jag bara inser hur jäkla tungt det kommer bli nästa gång jag kör dem dit!!! Borde verkligen inte tänka på det nu..

Jag å Jossan "råkade" ju bara vara på Ica Maxi idag å storhandla.. Vad vi inte visste var att idolerna visst var där... Så tokigt det kunde bli. Vi var ju nästan tvugna att stanna å titta på dom. Något annat ade ju varit otrevligt!  ;-)
(kristoffer har en underbar röst!!!)

Fasen Jossan, man kan ju knappt tro det!! Så jäkla kul! vem hade kunnat tro det!!?? BH- plans in progress!! mohahah

Ska jobba hela helgen, men ska bli trevligt! det är ju med Blixten! ;-)

Har en heeel del som borde pluggas, men va fan, jag har andra saker att göra som är betydligt mer avlappnande...


image50
Saknar er som fasen!!

Trevlig helg allihopa! (okej, jag menar "ALLA" ni 3 som läser detta)  ;-)

/ Jennsan


Kommentarer
Postat av: Evelina

Och jag är EN av dom :D Weiooo

2007-12-15 @ 00:04:02
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0