Jossan, du är GRYM!!!

Fan Josefin! Du är så jäkla bra! Helt jäkla underbart bra!! Nästan Båtis bra klasspå, ungefär så glad är jag... Nästan i alla fall! ;-)

Å vad fan ska ja göra med dig Båtis!? Jag blir tamejfan tokig!!

Som sagt, va ganska pinsamt idag på stan..världens största paket. Som när jag och Josefin stod utanför Bokia och väntade på Emelie som kollade där inne ( vi kunde inte följa med in P.g.a de "lilla" paketet). Då i alla fall går en helt okänd man förbi oss och säger; - Jaså, ett koron- spel!
Snacka om att vi blev chockade och bara stod och gapade, fan va d så tydligt!?  =)

Har fått låna Anetes sprillans nya Volvo! As snygg och jätterolig att köra! Men satan vad nervös jag är alltså!


Tack så jättemycket för julklappen Emelie! Det blev helt perfekt!


Snart jul! så Jäkla underbart!!!

God Jul allihopa// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0