Hur i hela friden...?

Satt för en studn sen framför datan och skulle spela lite harpan (patiens) Spelade några gånger och det gick aldrig ut. Kanske efter 5:e gången så startade jag en ny omgång, och inget kort gick att lägga på något annat från start, så då bläddrade jag igenom alla, för där finns det ju alltid. Men tusan heller, det fanns inte ETT ENDA kort man kunde lägga! Det gick alltså ingenting att göra. Hur tusan tänker man då som "harpanuppfinnare", att göra en omgång där det inte går att göra en enda sak.. Mycket skumt det där........

Var bara tvungen att säga det.. ;)




/Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte direkt den smarta i släkten märker jag, tack för gratulationen! :) Jag tänker inte säga förutom att jag fick saker som har med Liverpool att göra, förvånade va? Hahah!

2007-12-29 @ 23:50:04
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0