GOD JUL!!

Julafton för oss är som en tradition.. Vi gör exakt samma grejer så länge jag vi levat. Först åker vi ner till Fammo & Boman klockan 11 och öppnar lite julklappar & äter julmat. Vi ger till en i släkten som vi lottat fram, och själv fick man då Erika (i år igen). Sen drar hela drösen till Gammelfammo i Austre där resterande släkt finns och där det ses Kalle Anka m.m. Sen drar våran familj + Connys familj till Faffa och småpratar lite, sen är det hemdags.
Det är helt sjukt vad man har barnasinnet kvar! Jag och min syrra var som småbarn som det enda vi ville var att öppna julklappar. Fick allt möjligt, bland annat löparskor, lock + platt tång set, pengar, biobiljett m.m. Mycket nöjd =)

Då var det bara 365 dagar kvar till nästa jul då...

I morgon väntas julfest med jobbet vilket skall bli askul!! Jag & Jenny har hittat vårat framtidsykre nu - Låtskrivare!
Vi har gjort om några jullåtar till anknytning  till jobbet och personalen, och det kommer att bli en succe när vi framför vårat nummer, haha. Usch vad pinsamt, men när alla har fått i sig lite alkohol ska det nog gå ;)
Sen drar vi till Visby till krogen. Visserligen är det 20 års gräns, men jag ska in ändå på ngt sätt!

image52
                                                                Jag, pappa, Camilla



/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0