Fest

Igår var det dags för fest =) Jannika hade fyllt 18 (nu är alla i klassen 18) så självklart var det dags för en klassfest till! Hemma hos Rasmus, Jannikas kille. Först åt vi 4 mat som jag & Jannika så duktigt fixat i ordning medans grabbarna fixat grejer på stan, sen var det dags o fixa i ordning sig. Sedan kom alla folk och det var hur trevligt som helst! Kom lite fler folk än vad jag hade trott men det var verkligen askul!! Jag fick till & med en present.. hmm, ja tack för Wunderbaumen, Arvid, haha :p
Körde en asroligt spel som heter Guitar Hero typ.. Gällde att spela på plastgitarer och pricka in rätt knap på rätt ton.. låter komplicerat men det var skitroligt! Var värdelös till en början men sen tog det sig. Dan efter var jag lätt grymmast, 97% :D.
Efter drog vi ner till Hamnplan, där vi kom 4 minuter för sent till att gå in gratis.. ingen vakt som man kunde fjäska för där nej.. väl där inne var det inte så mkt folk, men det blir vad man gör det till som Linnea brukar säga ;) Så jag hade det kul och shake loss. Sen begick det sig till Rasmus på en liten avdankad efterfest, haha. sen tack & Godnatt...

Vart på stan med Jenny & Emelie idag.. Panikhandla det sista till julafton. Något pinsamt kanske med det största julklappen i världshistorien som Jenny bärde på :P


Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska göra.. ska nog sova ett slag så man piggnar till lite..



/På återseende Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0