ÄNTLIGEN 18 !

Åh vad jag jag har längtat efter denna dag! 5 december, 2007. Haft en toppendag och än är den inte slut på länge. Började med att mamma och Camilla sjöng för mig i morse (var föräldrarmöte igår så mamma sov hos oss i stan) och gav mig lite paket. (Dock inte de första paketen, för det fick jag igår av Jenny & Erika, tack! haha) Frukosten var redan klar, så det var skönt. Sen var det dags att fixa till sig innan skolan började. Kom in i klassrummet och det sjöngs för mig. Kan inte fatta att än idag tycker man det är lite pinsamt när klassen sjunger för en, men men det var väldigt snällt & fint sjunget =) Sen när vi egentligen skulle ha friskvärd hade Jennie & Fanny fixat lite grejer. DEt var planerat att vi skulle leka "sätta knorren på grisen", och självklart skulle jag börja. Så på med halsduken runt ögonen. Träffade knorren rätt bra faktiskt. Och sen när jag tog  bort ögonbindeln och vände mig satt hela klassen där och skrek Grattis och hade fixat fram julmust & kakor, mkt gott! Tack klassen!! Speciellt Jennie & Fanny ;) Och så fick jag en söt blomma i en liten kruka, som jag visserligen  glömde att ta hem, men får hoppas nån tog med den..

Hade körlektion idag med. Efter den drog jag till Jannika och snackade - i typ 5 minuter för sen ringde hennes bilskolelärare och undra vart hon var, så då fick Rasmus köra henne snabbt som tusan dit, och jag gick av vid Säves matsal och åkte en sväng med Erika & Jenny. GRATTIS ERIKA TILL KÖRKORTET!! Sen drog vi hem till Burgsvik där jag är  nu, och hela säkten kommer om några timmar, kul!

Tack för alla sms =)




/Josefin 18 år

Kommentarer
Postat av: Marika^^

grattis jossan :) haha lite sent men jag skickade ju sms.. Tycker jenny är lite seg på att skriva ;) skriv jenny!

2007-12-10 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0