30:e November, underbar dag!

Gud vilken rolig dag det var igår, det går inte att förklara! Först en skoldag att gå igenom, kanske inte lika kul, men om man får skjuts hem till Burgsvk är det värt det. Jenny körde :) Väl där hemma åkte vi var o en för sig för att äta mat sen efter ett tag kom Jenny in till mig för hon hade ätit på Fiket, så vi tog bilen och körde vår raggarrunda. Det var värsta draget på byn! Eller inte. Hmm hur många såg vi ute.. 3 pers? haha Innan dess fick både jag & Jenny ett glatt besked från vår chef :) Sen körde vi som sagt, sen var det dags att skjutsa hem Jennys päron till sig och sen kunde vi äntligen åka vart vi ville. Det var ju fest I Rone, men var inte säkra om vi skulle dit. Vi ville till Hemse & se hockey, men det hade typ slutat när vi kom dit så då körde vi till Rone och skulle se om det var ngt drag där en frdagkväll. JAg tror jag minsann såg 3 personer, 4 bilar & en traktor som körde! Mer än Burgsvik ju ;) Så vi ringde Eve och skulle våldgästa henne, men hon var på hockey men var snart där, så vi väntade glatt i Ronehamn. SEn kom hon och vi pratade allt mellan himmel & jord. Skulle vilja berätta en del, men tyvärr går det inte.. Både Eve & Jenny vet vad jag snackar om.. * Sen ringde Arvid för en tredje gång och undra vad vi var så vi var bara tvungna att säga hej till han. Vi ville inte gå dit, eftersom det var rätt sent för vi båda skulle gå upp tidigt i morgon, så vi snackade baar en stund med han. Sen tog vi bilen och körde hem!

Om en kvart ska Cajsa hämta mig, ska putsa fönstrar.. yeah. Måste göra mig lite i ordning först.

Men underbarast av allt var väl ändå 1 sak, eller 2 om man ser till både dig & mig Jenny. Och du vet säkerligen vad jag menar!  Åh jag blir så glad när jag tänker på det!! pirri pirri


Lycka


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0