Snart tillbaka... =(

Man blir såå jäkla deprimerad när man inser hur lite tid det är kvar tills helvetet börjar igen.. Nu måste jag börja ta hand om mig själv igen, måste låtsas vara vuxen igen.. Jag kommer sakna jobbet som fan också! Har haft jäkligt roligt i sommar!!

Hade personalfest i Lördags! vi är ett otroligt härligt gäng!(Josefin, du v ar tokig med din "öppnnarkniv")!!! Först badade vi i Poolen i spöregn! Kan rekommendera det var riktigt häftigt! Till och med Jenny "Badkrukan" Almgren kom i vattnet!
Jag hade väälidigt roligt i år också! Längtar redan tills nästa år!
( Du å jag Jossan ser inte allt för pigga å fräscha ut på dom sista bilderna vi tog med min kamera! hahaha.. ingen får någonsin se dom!!!! )

Vad jobbigt allt blir när man tänker efter... Jag vill verkligen inte flytta till Visby igen, vill verkligen inte börja skolan, vill verkligen inte lämna Burran å tryggheten, vill inte börja träna på riktigt igen... Ja listan kan bli lång, å jag har mer "vill verkligen inte" på lager..

Om 115 dagar Jossan! DÅ kör vi hårt! FAN va roligt vi ska ha då! Tiden går ju fort! Så va inte ledsen! snart är vi där!

Självklart Fide på Fredag! Sista för i sommar! Ska bli såå roligt! Längtar redan! =)

Lite smått å Gott från personalfesten! (Vissa Bilder läggs tyvärr inte ut! ;-)

TackÅhej// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0