Försent..


Om jag bara kunde, skulle allt vara så mycket bättre. När jag såg dig igår blev jag som förstenad. Det kommer att ta ändå tills nästa sommar innan vi ses igen, vilket är en pina. (Jenny vet vad jag snackar om) snyft.
Men nu är det
Försent.


På tisdag börjar då skolan igen,suck. Flyttar in på måndag till min kära lägenhet. Denna gång har jag bytt rumskamrat så det har blivit syrran, får se hur det kommer att gå,, haha. Johanna jag kommer att sakna våra samtal på kvällarna (och nätterna) så man knappt orkade gå upp på morgonen dagen efter :P hehe, men du är alltid välkommen det vet du !

Match också på måndag, hemma på Hansavallen kl 19 mot VSB. Tacklas lite med Emelie :P Har ju inte sett henne på hela sommaren :( knappt nån alls i klassen faktiskt.. tråkigt,, Men vi alla syns på tisdag igen.

Orka packa till stan alltså, skulle gjort det idag men oops det blev bara inte så¨..haha. Har faktiskt läst "massa" i teoriboken, (minst 10 sidor faktiskt) Shit börjar köra på bilskolan snart, äntligen! Men ännu aslång tid innan jag fyller år, 109 dagar kvar,            .5 Decemeber. Har redan bokat upp att vi ska på krogen då, fler som ska haka på? :P

Kul o missa alla dom första 3:a festerna.. får sitta hemma medans alla lyckliga som fyllt 18 får gå, jippie! NOT! (Borat)

Spelade Innebandy match mot Värmdö igår, vann med 4-3, gött!

 Älskad sport.



Försent.



/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0