Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Man kan sammanfatta Gårdagens Fide med just ovanstående mening: Det blir inte alltid som man tänkt sig. Ibland är det bra - Ibland dåligt. I just detta fall var det de senare alternativet...(sluta älta nu, Jenny). Punkt slut. No more comments.

Imorgon har jag mitt sista jobbpass för i år! Lite sorgligt känns det. Men jag får komma å hälsa på när jag är hemma i vinter!
Ska bli trevligt sen när lönen kommer igen! Jag kommer defenitivt tillbaka nästa år! Om jag får förståss....   :-S   =)

Just i skrivande stund är jag liiiitte små sugen på att få se min lägenhet, å få börja pyssla lite med den. Lite... Kanske kommer mitt Födelsedagsprojekt "kortframkallning" bli av så småningom.. Jag är mkt tveksam, jag känner mig själv alldeles för bra... Tack igen Emelie för presenten! Vart får du alla dina idéer ifrån??

Medans jag ändå är igång med tackandet- Tack Erika för skivorna! Dom är snart sönderlyssnade!
Å, tack ni igår som stog ut med mig trots att jag kan ana hur JÄ*LA jobbig jag måste ha varit! Helt JÄ*LA dum i huvudet. Hade ni inte känt mig så väl hade jag kunnat lova här å nu att jag skulle lägga ner, men ni vet att jag aldrig skulle kunna hålla det i alla fall! Så därför låter jag det vara osagt...Säger bara: Jag å Jonna- Är vi skrämmande lika eller vad???

Tror inte att jag kan skriva mycket mer nu! Jag har nämligen två st 200 gr chokladkakor som ligger å väntar på mig! (Tro det eller ej, men ingen av dom är mintkrokant!... Dom var slut i affären!)

Snart kommer Signe "hem" också! Saknar dig som fan!!! =)

Nu väntar One Tree Hill å min Choklad! I alla fall för en stund, får se om jag orkar ta mig för något senare. Är ju sista spelningen på Fiket ikväll. Men det får nog va tror jag..

That's all For Now // Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika.. är du nöjd nu jossan? :-)

jenny jenny jenny.. att vara lik jonna kan vara bra, MEN absolut INTE i detta fall! :-) kram kram!!

2007-08-19 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0