Back in the real world


Snart är det då dags o flytta till stan igen o börja skolan, o denna gången sista året. Både sorgliga o glada känslor. Orka med allt plugg.. Fast det e ju sista året så man får väl njuta lite också :P
Shit alltså bara 1 år kvar på hela sin skolgång?! Det är helt sjukt vad det har gått fort, kommer fortfarande ihåg första lekisdagen på Öja skola hur det var och vem jag satt bredvid, fina minnen det :) Och nu några år senare skall man snart ta studenten.. Tiden går fort när man har roligt, eller hur ? :)

Bara den här sommaren gick hur snabbt som helst! Men mycket har man hunnit med :) No details.. haha.
Mycket jobb givetvis, men det har vart svinkul! Jag tror jag aldrig kan slita mig ifrån det jobbet alltså, alla människor är så underbara, o alla man träffar där! oj oj, o såklart alla underbara stammisar som man ser varje dag, o dom på gubbdagiset som sitter där redan även när man börjar klockan 7 på morgonen.. sköna grabbar det ;) Första man hör när man kommer till jobbet är deras garv som hörs genom Burgsvik.. haha.

Men innan skolan börjar skall man nog hinna med ett och annat.. Sista Fide på fredag, bartömning. Skall självklart dit. Skulle egentligen jobba men bytte så jag kunde gå. TAck!


Sista jobbdagen på fredag..

Glömt att skriva att innebandyn är igång igen- HÄRLIGT!  Längtat som fan :)


image7

Burgsvik 2007.


/Josefin


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jossan, va sorgligt det lät. Vi börjar bli gammla. :S.. snart är det väl villa,volvo vove :P.. nej fu fan, det dröjer många år kvar :p.. hehe hur som hellst. Vi får se till att sissta året blir kul och minnesvärt! många kramar Linnea!

2007-08-13 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0