Lite lördag

Oj vad dagarna går snabbt alltså. Kändes som jag skrev i bloggen igår, fast det var i måndags. Nåja, skitsamma.

Vad har då hänt sen i måndags.. Massa jobb och träning typ. I torsdags såg dock jobbardagen lite annorlunda ut. Fick följa med till Sthlm och träffa leverantörer till skrivare. Och få flyga med jobbets flygplan. Allt gör jag gärna om igen!! :) en erfarenhet rikare!

Igår var det AW på O'learys med jobbet. Trevligt, men fy så trött jag var. Tidig hemgång med andra ord.

Idag rivstartade vi morgonen, jag och Olivia, med ett 2 timmars gympass. Helt slut, men mycket skönt.
Skönt att ha det gjort tidigt så man har hela dagen och kvällen ledig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0