.

Blogg-appen har strejkat nu i några dagar. Får se om detta inlägg vill publiceras eller ej.
Jag som hade skrivit så mycket..

Om hur glad jag var av att få se studenten och se hur lyckliga alla var, om hur mysigt jag haft det med Linnea hela helgen. Bättre häng i Almedalen, sett fotboll, grillat korv, hängt på Tofta strand.
Och dessutom fått hem Joss till ön igen!! Åååh bästa!
Fan vilken bra sommar Vi ska ha allihopa tillsammans!

Det är så mycket jag ser framemot!!
Det jag däremot inte kan må sämre av är att tjejerna drar till Sthlm och Summerburst på fredag. Och kvar blir jag. Har inte varit så avundsjuk sedan SHM hade sin sista turné i vintras.
FAN rent ut sagt vad jag vill med.
Helvete.
Men nästa år, DÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0