blivit mamma


...till en iphone 4!
Det var lite på tiden att min mobil byttes ut mot lite nytt och fräscht.
Imorgon kan jag börja använda den, så jag är nöjd.
Köpte den i Stockholm igår när jag o Sara var där och shoppade loss.
Även lite annat han och slinka ner under timmarna, så tror vi båda kände oss väldigt nöjda med dagen!


Idag var det en trött tjej men som trots allt varit duktig och sprungit intervaller med Hööken, dammsugit lyan, lagat matlåda till i morgon och cyklat och handlat.
Typ så söndagar brukar kunna se ut alltså,
inte mycket och hurra för.


Nu ska jag föra över bilder och diverse saker från gamla mobilen till datan.
Den har ju varit med om en hel del under sin tid....

Imorgon ska jag äntligen klippa mig!
slitet hår behöver uppfräschning och kanske klippa lite jämt på båda sidorna......

Och igår fyllde en av mina bästa vänner år!!
GRATTIS JOHANNES!!!!!!!!!





foto: Rosalinda Nordling


Kommentarer
Postat av: jp

du är söt du Josefin :)

2011-09-20 @ 19:04:12
Postat av: Louise

Jossan chashar in! ihpone, shopping, frisören.. det går bra på sweprod nu märker jag!

2011-09-20 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0