bilkurragömma.

Igår ett bra tag efter träningen skickade Sara om jag skulle med på bilkurragömma med lite folk.
Säger sällan nej, så på med lite kläder och jag var redo.
Våran bil bestående av mig, Sara, Marcus och Hampus fullkomligt ägde ut de andra bilarna.
Riktigt skoj! dock är jag ännu ovetande om vad alla ledtrådar hade för betydelse..
Hade de i tankarna hela natten, så måste bara veta..
men so what, vi vann och det var skööj som fan.


Tränade en hel träning igår.
Besökte naprapaten nyss och fick bita mig i tummen så inte resterande folk i byggnaden inte skulle tro att jag blev misshandlad där inne.
Men känns betydligt bättre nu än förra veckan, så nu kör jag ba.
Inget springande på asfalt på ett tag framöver, det var en order.
Annars är jag snart fit for fight.

Imorgon skall jag på min arbetstid inte tillbringa den som vanliga dagar på jobbet.
Imorgon ska jag ut på hemligt uppdrag.



åhhh saaaaaaaaaaaaara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0