tomrum

Känslosamma Josefin är tydligen i farten.
märktes lite igår kände jag.
såna där perioder man kan ha ibland ni vet
Alla känslor blandas ihop inuti kroppen som en enda röra, och man vet inte riktigt hur man ska reagera eller agera.
När en sak är jobbigt, blir allt jobbigt.
Mycket som händer på en och samma gång helt enkelt.


vila i frid Bror Folkeryd ♥
Du kommer alltid vara min stora idol här i livet!
det är ofattbart..

--------


back to reality.
Var på Wallers med tjejerna igår.
myys
Nu åker strax Fannie till Hemse och skall vara där hela kvällen och imorgon, vilket gör att jag är ensam i lägenheten.
Vill göra något kul!!
Vill hitta på något med folk...?
Sitta ensam hemma gör inget gladare direkt.


Men allra först ska jag till p18 och springa milen så jag har det ur världen.
Och imorgon skall vi i laget tävla på Gutavallen i olika friidrottsgrenar.
Jag ska tävla i längdhopp, say what?!



pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0