wonderful world

Min helg har varit helt underbar!
Älska sommaren!


I fredags var det som sagt inflyttning i nya lägenheten.
Det var rätt trötta artister som sedan stöp i säng framåt midnattstid då allt var uppackad och klart. Fick också agera fyllechaffisar åt ett gäng fina studenter med.


I lördags kollade jag och roomie läget på stan, hittade lite småprylar och sen var det hög tid att dra sig hemåt och fixa sig för kvällen. Drog oss bort till Jennie där vi blev ett gäng tjejer.
Hamnplan sedan och allt avslutade som vanligt på Mc D.
SATAN I GATAN vad det ösregnade!! och blixtrade. Jag sprang heeela vägen från McD till lyan. Jag var helt dygnsur och rädd.
fan vad jag hatar åska!

Igår vaknade vi upp framåt eftermiddagen. Solen sken så vi drog oss ner till Almedalen och solhängde.
Kvällen avslutades hemma hos Jennie utomhus i deras jacuzzi, heeelt jävla underbart är det!!







förberedning av träning sen får vi se hur kvällen slutar.


Kommentarer
Postat av: jennie

det var en bra helg de :) <3

2011-06-20 @ 14:50:40
Postat av: josefin

åhh ja den var super! <3

2011-06-20 @ 16:26:52
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0