Spontant

Kvällen igår som skulle bara bli lite Risk spelandes hemma hos mej, men lite skitsnack och ett par goda vänner som sällskap ändrades rätt drastiskt.
Inte riktigt vad vi hade planerat, men å andra sidan är det spontanta som är det bästa.
Spontan-Anna hade gillat det!
Behöver väl inte gå in på särskild mycket detaljer om gårdagskvällen, men var länge sen jag hade så kul i alla fall.
Mycket välbekanta ansikten på Gute dessutom!


Lite sömn i natt och min taggning till att dra till Gutavallen
klockan 09.30 idag var väl lite sisådär.
Skall hålla hårt i min innebandyklubba framöver och inte försöka mig på en framtida karriär inom kula och längdhopp tror jag.
Den är nog jävligt körd i sånt fall.

Fick igår utanför donken(?) reda på en av mina anonyma kommentarer också..
tack för musiktipsen J! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0