"Nu har du ju lite att skriva om"

Midsommar över.

Tack gode gud för det?
Nää då jag har verkligen haft en sjukt bra helg blandat med lite allt möjligt av det onda och det goda.
Själva Midsommaraftonen firades för andra året i rad på Näs med ett glatt och stort gäng folk med lite husvagnar placerade på åkern och partytält i trädgården.
Det var god stämning, solen sken, maten var god, partyhumöret var vridet på max - allt var toppen!

Frånsett att jag nu har blivit av med 10 cm hår på ena sidan i form av en viss person som klippte av misstag (...) med häxsaxen när vi åkte traktor och vagn i färd att fixa björkris till midsommarstången.
Orkar inte gå in mera på det, bara det att jag nog aldrig gråtit så mycket.
På en tjej så betyder håret jävligt mycket.

...

Sen blev jag också getingstucken på fredagen på underarmen (läs gäddhänget) och som gjorde att jag såg ut som Mr Hulken. Röd som en tomat var det och en ovanlig smärta som jag nu haft i 3 dagar.
Blev tydligen stucken på en nerv.

Ber inte om något medlidande om ni trodde det, men annars hade jag inte så mycket att skriva om.

Knåpar ihop ett fb album, så håll utkik.



bilden snattad av J.P



Kommentarer
Postat av: T.N

Vad är en häxsax ?

2011-06-27 @ 22:11:41
Postat av: josefin

ehh tänkte nog att det hette så, men nu när jag tänker efter lite mera så heter det nog häcksax va? smart tjej

2011-06-27 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0