jag får väl gå naken..



Pratade med några i laget häromveckan att vi tycker det är rätt töntigt att lägga ut bilder på sig själv i typ dagens outfit och så.
Därför tänker jag trotsa det idag bara för att.
Dock är det inte dagens outfit, utan tagen förra året på midsommar.
Har att välja på två andra klänningar i år, men vet verkligen inte vilken!
Och samma som förra året är väl tråkigt?
Måste hem till lillsyrran, vi hjälper alltid varandra med klädproblem!

herregud, vilka tjejbestyr jag håller på mig..
sorry'

...

Midsommaren på Näs kommer i alla fall bli bästbästbäst!

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får komma naken jossan och de kör ihop sig ;)

2011-06-23 @ 14:04:23
Postat av: Josss

Åh fin fin fin! Ta den! Eller vilken som du kommer va sudrets pudding i vilket fall som ;) hör av dig när du är i stan igen!

2011-06-24 @ 00:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0