29 juni.

Nu jävlar är det hett alltså!
Solen steker på som aldrig förr och inne på jobbet är det rena rama ryssvärmen alltså.
INTE kul att jobba då.
Jag råhånglar med fläkten så att säga.



Jag skulle i just detta nu vilja befinna mig hemma i Burgsvik på Folkeryds och skrika och sjunga mig hes på första spelningen med EmanuelRobins för sommaren.
Det hör sommaren till och jag är inte på plats.
börjar 07.00 i morgon, men hade jag haft en fungerande bil hade jag kunnat kört dit..
hur fan ska jag klara mig utan bil en hel sommar?!


Förövrigt är jag en glad tjej för nu har jag endast två arbetsdagar kvar innan jag för första gången ever går på semester!
4 veckor baby!


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Du hade ju kunnat fråga nån som har en bil om lån.... =)

2011-07-01 @ 11:52:05
Postat av: josefin

så sant Sabbe, du är då visst en klok kvinna! Men är lite rädd för att låna saker, kan ju hända att typ en snöplog kör över den eller så.. ;)

2011-07-01 @ 16:43:56
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0