fit for fight



Nytränad och nyduschad.
Sitter och ser handbollen och mår allmänt bra.
Sara var här införbi efter träningen och skulle låna lite kläder.
Alltid när hon kommer börjar jag städa medans hon ligger på sängen och ser på.
Jävligt effektivt får jag säga!

...

Imorgon skall troligen jag, Louise och Joss på hockey.
Har inte sett sedan premiären tror jag, så kände att det kanske var dags.
Kallt, men kul

Sen blir det Burgsvik en sväng och tillbringar lördagen där för att sen åka tillbaka in till Visby för match.
17.00 Södervärn mot Dalen.
och för er som är intresserade spelar vi även på söndag 13.00

Datan kommer troligtvis lämnas in på lagning på måndag också.
inget ljud och hakar sig typ varje kväll
blir till att kolla fejsan på lunchen på jobbet de

Louise och jag har förtillfället ett nervösande sms konversation.
hon ser handbollen i Uppsala och jag den här hemma.
Vi skall börja med handboll, det verkar coolt!

Sara, jag behöver städa badrummet.
kom hit ...

Kommentarer
Postat av: s

fet glöm.

2011-01-21 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0