step up!




Imorgon drar laget på turné till Göteborg.
En stad jag alltid gillat och människor som kommer därifrån.
liksom deras charmiga dialekt som får mig lite på fall.

Fick sms av Camilla som just nu är i Kina i sin 3 månaders resa med Tessan. Transibiriska järnvägen är avklarad och nu blickar dom framåt mot Thailand. Var fast på en flygplats så ville snacka på msn, men otur värre så var jag på jobbet.. :( men dom verkar ha det bra i alla fall!


OKEJ du okända herre som så roligt har kommenterat en del på mitt förra inlägg.
kommentarer är alltid uppskattat!
Men när kliver du fram ur skuggan?
vad har du att förlora? :)

Nu ska jag se handboll, men datan står på.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gav dig en valmöjlighet

2011-01-14 @ 02:27:23
Postat av: Anonym

Vad gör du om jag ger dig ett svar då?

2011-01-14 @ 22:54:43
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

De vet du =)

2011-01-15 @ 01:47:46
Postat av: Anonym

Jag har nog mina misstankar ändå ska du se......

2011-01-15 @ 09:27:49
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0