kul tjej

I söndagskväll när vi satt i bussen och skulle åka av båten pratade vi lite om hur tidigt vi ställde klockan till jobbet.
Jag berättade tröttsamt att min stod på 05.45 då jag skulle till jobbet i måndags (annars står den på 06.01).
Allas vår käraste Anna berättade glatt att hon inte hade en tanke på att gå upp den tiden och ställde aldrig den före 7, då hon oftast börjar 8.


Igår på träningen berättade hon för mig att hon ställt två alarm på mobilen i måndags. Varav det första var 05.45 då jag skulle gå upp för att sedan nöjt veta att hon då kunde ligga kvar under täcket och somna om och sedan vakna upp 1,5 timme senare på alarm nr 2.

Jag gillar dig också Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0