goldfish


2010
.. vad har detta år lyckats åstakomma med?
Med mitt minne som en guldfisk ibland så får jag tänka noga vad jag sysslat med hela året..
Inget i tidsordning,
men kan väl säga som så att

Jag har börjat på ett nytt jobb som heltidsanställd på Sweprod
Jag har varit på träningsläger med laget i Teneriffa
varit insnöad en julafton
Fått ett SM-brons med Endre IF
tillbringat och haft en grymt bra sommar i Burgsvik med världens bästa människor
jobbat mitt 6:e år på Folkeryds
fått av en tandflisa av framtanden, knäckt näsan, fått en blåklocka som hette duga och ett knä som spökar
hade en förjävligt bra midsommar i Näs
alla kvällspromenader med Emelie
varit gymnasielärare i 2 dagar
Team Sportia dygnet med Anna
Nyår är och förblir oförglömlig
tävlat mot Radio Gotland i Boule
alla tisdagskvällar på fiket
svettas på Tofta strand
Fidepuben.
sprungit på nätterna efter jobbet (02.00) med min underbara Wingis.
sett min fina lillasyster varit Gotlands Lucia i Domkyrkan och några andra ställen


äsch jag har verkligen minne som en guldfisk.


men framförallt träffat många nya fina människor.

.....

Imorgon drar vi till Stockholm och Täby för att äntligen dra igång serien igen efter det lilla juluppehållet.
Jag, Joss, Louise, Erika, Didrik och Anna stannar dock kvar en dag extra för att sova hos Louise i Uppsala. Lördagskvällen återstår att se hur vi hanterar den.
Kanske gör Uppsala?
På söndagen är det shopping shopping shopping!!
Skall även hinna med att se IBK spela match, passande nog i Uppsala, för att sedan ta kvällsbåten hem.


Ensam en fredagkväll.
jag har tråkigt..


jag vill ha ett sms.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallllååååå!! MATAT ANKOR med din FÖRE DETTA Sweprod kollega???? Hur kunde du glömma?!!

2011-01-07 @ 23:09:18
Postat av: Anonym

det kommer ett inlägg om detta, jag lovar! hade inte hänt när jag skrev inlägget, annars hade det GIVETVIS stått högst upp på listan :)

2011-01-10 @ 20:29:09
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0