better of time


   
Kom hem med 4 poäng från helgen. Helt okej, men vi alla hade velat haft sex istället, såklart.
Lyckades även trycka dit bolljäveln en gång, förbannat skönt!

På lördagskvällen så var dektevtiverna i farten på Scandic Jönköping vill jag lova.
Didrik o Sabbe... kommit på något nytt? här står det väldigt stilla kan jag säga...


...


Varit en trött och seg måndag, men har ändå lyckats skrapa ur något vettigt ur dagen.
Varit och röntgat knät på lasarettet och bokat en klipptid.
det får väl ändå räknas som effektivt?
Lägg därtill att jag precis kommit hem från gymet med Joss.
och jobbat i 8 timmar förstås

Så nu ska jag ta en varm dusch för att sedan tända lite ljus och mumsa på ananas, samtidigt som fjärrkontrollen zappar mellan idrottsgalan och handbollen.
måndagsmys!

p.s cykla inte (i för hög fart) på Söderhemsgatan. Det råder blankis.
Kan ha gjort den värsta vurpan jag själv åstakommit. Fick hela cykeln över mig, har nu ett stort blåmärke på armbågen, och sedan kom jag dyblöt till jobbet.
grannen som skotta snö verkade ha roligt i alla fall, och fick nog en bra start denna måndag...

Är väldigt arg kan jag också medge.
mitt ljud på datorn fungerar inte sedan en vecka tillbaka och jag kan varken höra på musik eller se på film :(
hur ska jag nu kunna se solsidan? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0