2011 .

fan man blir bara äldre och äldre asså.
redan 2011.
shit


Nyårsafton har väl sjunkit in någorlunda nu denna söndagsmorgon.
Det var en riktigt bra fest och jag hade kul!
sen att det var några timmar där efter 12 jag bestämde mig för att vila lite var kanske ett klokt val på det nya året.
eller inte mitt eget, jag vet inte.
en tom tallrik är alltid bra att ha med sig!


på´t igen och kör ba.
somnade sedan in vid 7 snåret med två fina tjejer bredvid mig som även hade styrt upp denna nyårsgalaj.. grymma!

Det var brännmärken, det var bastu, uppskurna händer, nakenchocker, däckade människor, rullning i snön, lekar, söndersuttna stolar, hångel, bråk och gott kött.
och så en aning mera.
lämnar det åt fantasin.

bada bastu är rätt skönt.


Känner mig inte riktigt pepp för att vara på gymmet vid 2.
ungefär lika pepp som att jobba i morgon.
behöver fler dagar att vila upp mig på, den saken är klar.

    
   

herregud vilken tid det tar att ladda upp bilder, detta får räcka så länge.
bara 1,5 timme kvar tills jag ska vara på gymet.
dags för en powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0