lektion 1: skala räkor

4 minuter kvar till Solsidan.
Inget man kan missa!

snabbt då;
eehh fest igår. Lyckad sådan med blandad kompott av människor i lokalen, lekar hade anordnats och lag hade styrts upp.
Anna och syrrorna kan dom!
Under kvällen hade man även kunnat skriva i en stor låda som med stora bokstäver stod "Pandoras ask" på.
skrivna lappar om frågor till folk man ville veta något om och som vi senare skulle läsa upp på slutet av kvällen.

Det blev väl sisådär när det väl var dags då människor var lite "ur fokus" och en aning stressade till krogen.
Lyckades väl läsa 3 lappar tror jag varav en som var skriven till mig.
Jossan- är du kåt nu?

ehh okeeej..

...

Vaknar upp idag i sängen med en Joss i skarven och en Louise på min höger sida.
Allt går om man bara vill!
Anna, hon lämnade vi kvar i soffan.
Idag har vi bara hängt runt som en söndag kan vara, men lyxade till det med räkor till kvällsmiddag då det är Annas sista kväll här.
Kvinnan hade aldrig skalat räkor i sitt liv, så jag fick agera i det där med att visa hur man gör.
från bas 1 liksom.

 
 

hittade dessa bilder på Annas data sen förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0