hörde jag shopping?!

Vill först och främst tacka min kära vän Emelie som alltid är där för den där trögfattade tjejen med noll datakunnighet.
TACK!


Match på söndag i Stockholm. Båten kommer ta typ 5 timmar istället för 3, så med andra ord kommer vi inte komma fram till matchstart, vilket gör att vi får åka upp redan lördag morgon. 07.05.
hejdå sovmorgon.
Men vilket även gör att vi har en hel dag extra i stockholm utan några som helst måsten eller tvång.
eller hörde jag shopping?!
Oh yees!
Löningen kunde knappast komma mer passande.

Fick ett litet fb inlägg av Anna att jag borde upptadera mera.
Skall lyssna på dig och bättra mig, jag lovar!
Och för att visa att jag tycker du är så himla söt så kommer här en galet somrig och härlig bild!





och visst minns du lakristshotsen jag råkade spilla över dig..
oooppppss...! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

råkade? det kändes mer som att jag var måltavlan i ditt öga! :P men det vara bara roligt. gillar att vara kladdig och lukta lakrits-alkis! vi får köra back in the days i sommar :) puss

2011-02-24 @ 20:30:32
Postat av: Josefin

hihi vi kan ju säga att jag "råkade" spilla.. ;) vem gillar inte att luka så känner jag?! absolut asså, var dåligt med sånt i somras tyckte jag :( men det tar vi bara igen nu!!

PUSS

2011-02-24 @ 20:42:29
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0