friday i´m in love


Jädrar vad veckorna går snabbt nu för tiden, inget mig emot!
Fredag och man blir ju typ bara kär i den dagen alltså.
Någon jag också blir kär i är Bruno Mars.
sjukt fin röst och videon till Grenade får en bara att börja gråta, såå fin!
han kan få komma med sitt piano till mig istället ...


På tal om det där med att gråta.
herregud, jag undrar om man redan kommit i klimakteriet eller nåt, men jag bölar ju fan för allt nu.
såg The Notebook, jag grät. (dock inget ovanligt där) såg en dokumentär på tv:n. jag grät.
såg någon repris av Extreme Home makeover för ett tag sedan. Och jag grät.
tur att jag sett allt detta själv, folk hade ju skrattat åt mig.


Har idag ätit Maxisallad med Louise och Joss här hemma, sen var vi och såg på en lägenhet.. var väl kanske inte helt nöjda där.
så här kommer en efterlysning: Någon som har en lägenhet att hyra ut i sommar i Visby?
En 1:a, 2:a eller 3:a .. hör av er !!
Klarar ni att ha mig som inneboende, så ring!
vi är alla öppna för förslag....

nu ska jag dricka en kopp varm oboy och titta på lite Vänner avsnitt.
Har två tuffa matcher i helgen att ladda för nämligen.
Lördag mot Rönnby 13.00
Söndag mot IKSU 13.00





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0