Big brother

Jag ser knappt på tv längre. Är liksom inte så roligt.
Filmer har jag en tendens att somna till.
Och serier är jag för uttråkad att följa. Frånsett vissa ljusglimtar som OTH tillexempel.
Men ett sådant program som Big brother, jo det kan jag sitta uppe och vänta på.

ibland undrar jag asså ...


Gårdagskvällen spenderades hemma hos Jenny med en bit kladdkaka och en dos skitsnack.
Alltid lika trevligt!


Sen att jag också han med en nära döden upplevelse under gårdagen kan jag inte bara glömma bort heller..
Skall hädan efter dra ner på farten när jag cyklar och inte vara så självgod i trafiken.
Känns som jag borde lärt mig detta efter 3:e gången

Nu ska jag duscha, fixa matlåda och sen....

BIG BROTHER!



gråbyxan och beckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0