bara för att

Har nu av min kära vän Johannes fått låna hans gamla data så att jag kan hänga med där ute i övriga världen.
Har under min tid utan data konstaterat att man är lite handikappad utan en data.
Lägga patiens är kul en kväll.
Läsa en bok har jag inte tålamod till.
Prata med sig själv är inte kul alls.
så nu ska jag ta tag i det där med bloggandet igen.
ett försök till att vara seriös denna gång.
igen
Bortamatcher hela helgen.
I like
Nu ska jag fortsätta se den där hockeyn jag inte förstår varför jag ens ser.
hockey är ju rätt tråkigt faktiskt
datan verkar inte kunna göra mellanrum, så allt kommer i en text.
ni får stå ut
jag är bara glad att jag har en data
saknar min Wingis gör jag me

Kommentarer
Postat av: Helena Jakobsson

Jossan du får komma till oslo å hälsa på! :)

2011-02-15 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0