Alla hjärtans dag

jahopp.
Alla hjärtans dag idag. Dagen då man blir påmind om att man är singel och inte är lyckligt kär som hela världen verkar vara just idag.
bitter? nää inte jag nej!
På jobbet har det endast rullat "Love songs" från Spotifyn.
Denna dag älskade jag när jag var liten då det skickades hjärtan och fina hälsningar i brevlådan som hängde på skolbänken.
Man blev lite sådär pirrig och glad åt dom, och speciellt de där som det inte stod vem det var ifrån.
Dom från "en hemlig beundrare" var dom bästa.
Alla ville ha en sån.
Man var så glad!
Varför skickar ingen sånt längre?
....
Klappar mig på axeln efter ett svettigt avklarat gympass på Form och tänker nu dagen till ära snyfta lite till underbara filmen The Notebook.

Kommentarer
Postat av: D.

"Denna dag älskade jag när jag var liten då det skickades hjärtan och fina hälsningar i brevlådan som hängde på skolbänken."



-Eller blombuketter som bittert slängdes ut genom fönstret..... ;)

2011-02-15 @ 21:58:47
URL: http://davidr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0