aj

börjar med att svara på två kommentarer (vilket jag förövrigt uppskattar väl!)

Helena - Jag kommer att komma till Oslo, nångång. jag lovar! och jag viiiilll! :)

David - hahahaha oj vad detta barndomsminne aldrig verkar försvinna från varken mig eller dig. Kan ha varit den värsta och fulaste dissen jag någonsin gjort.. är ju inte varje dag man får en bukett gullvivor nej! men jag hoppas jag är förlåten (jag menar vi var småkids då) och vi tar igen det i sommar! ;)

...


och sen så har jag lyckats med bedriften att ramla med cykeln igen. fi fan vad det kan göra ont.
Underskatta aldrig väglaget gott folk. Eller din egen balansförmåga och hastighet.
det gick fort och gjorde ont.
och ungdomarna bakom skrattade ihjäl sig
varsågod.


Förövrigt så har jag ingenting mer att tillägga.
trist inlägg, orka bry sig.
händer för tillfället inte allt för mycket att skryta om i mitt liv just nu.
vad ska man då skriva om?
förslag mottages



hittade den här bilden på J.P s data
1. jag vill vara brun igen
2. Synar Basses min och börjar undra vad jag just gjort ..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag väntar fortfarande på ett inlägg om ankorna! ;)

2011-02-17 @ 11:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0