Visby

Min lilla miniminisemester börjar snart lida mot sitt slut..
På söndag börjar det så kallade allvaret.
Så ska passa på och njuuuta nu de sista dagarna innan det kör igång.


Ikväll är det träning sådär vanligt i Visby. Efter det beger jag mig till Jennys place och invaderar stället.
Höhö.
Hon ska få dras med mig hela kvällen och dagen därpå.
Vilken lyckost hon är då!
Sen på torsdag är det årets första Tofta besök!
nåja, inte steka och bada och ta en kall eller två.
Nej vi pratar om intervaller i sanden och liknande dödsuppgifter man så nära spyr på.
jippie.

  

 

 


Och sen har jag ett litet meddelande till hon som inte är jag på bilderna ovanför:
Ifall du läser detta innan vi ses ikväll, så säger jag med gråten i halsen att beckisB är försvunna
(troligtvis nerpackade bland allt annat)
Men låt inte gråbyxan få stå över för mitt dumma snedsteg!


jag älskar interna saker.


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0