stopp

Nu säger kroppen stopp.
Nu har jag haft smärtor till och från vid revbenen och i övre buken i flera månader, men igår gick gränsen.
Mitt i träningen fick det vara nog.
Och då har jag ändå väntat in i det sista.
Det där med doktorer är verkligen inte min grej nämligen.
En liten fobi skulle man kunna säga.
fan fan fan, jag vill inte!
Påtvingad att ringa doktor idag blev jag, så nu sitter jag i kö och väntar på att dom ska ringa upp.
Helvetes skit, jag vill inte.
Men jag vet att jag måste om jag ska få ett stopp och äntligen få veta vad smärtorna är för något.

Nog pratat om detta.


Fredag idag, lööööve it!
Dock så fortsätter vädret inte vilja vara som jag vill.
Upp till Hemse idag med Jeppa för att handla present till Tessan.
Ska nämligen ha en stor fest här på campingen på lördag då hon snart fyller 20!
Kan bli en bra kväll!

Annars hade jag inte så mycket mer på hjärtat för dagen..
Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: A

snyggt pannband! ;)

2010-06-11 @ 18:57:14
Postat av: Anonym

du är så het het het het het!

2010-06-14 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0