hepp hepp!

Mycket trevligt med gästinlägget Anna, det gillar vi!
Måste ju ha koll på vad du sysslar med där uppe nu när jag inte kan ha koll på dig!
keep up the good work.

Midsommarhelgen är över, och den kan väl sammanfattas som en väldigt bra sådan!
Riktigt bra midsommarafton hos Jessica!
Det blev just vad som planerats med grillat, lekar och snaps.
Dock skall jag aldrig cykla dit igen, för det tog något längre än vad vi tänkt, och dessutom i en värmebölja utan dess like.
Då är det bra att man har en Johannes som kan skjutsa hem oss dagen efter.
Dagen efter var det häng i solen och sen åkte vi traktor och vagn ner till vakti och badade.
För mig blev det ofrivilligt bad, då jag blev islängd med kläderna på !!
tack för den JESPER!


Om två timmar är det dags för jobb och årets första spelning.
gilla


 
 
 
 

kommer fle bilder en annan dag.
nu dags för dusch, sen jobb!


JOSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0