g.a.l.e.n.

Seriöst alltså, vart är det fina vädret hän?
Här ställer man klockan på sina lediga dagar endast för att inte sova bort halva dagen, och i hopp om att det ska vara fint väder ute så man kan ligga där på sin filt i solen och läsa en bra bok.
eller ta en liten tupplur.
men nej nej, nu vägrar han där uppe göra som Josefin tycker, och väljer istället att skaka fram ett halvsådant tråkigt väder.
fan, antingen regn eller sol.
blä alltså.


Igår hade jag fått dispens att stanna hemma och köra ett pass istället för att ta mig in till stan.
Oerhört skönt får jag säga, då det tar mer att köra bil än att utöva själva träningen.
Dom som kör 16 mil varje dag vet vad jag talar om.
Var nämligen distans på schemat, så fick allt jag skulle göra på mailen, så var det bara att följa detta.
Tog med min Fannie också, och jävlar vilken fighter denna kvinna är!
Grym alltså!


Anna var också på ett litet besök i Burgsvik igår.
Åkte på en liten sista roadtrip med familjen innan hon åker hem idag :(
Fick en liten farvälpresent, som jag sent glömmer att glömma.
En liten egendesignad bok alá Anna tillägnat mig.
Kan inte bli mycket bättre :)

   

   

  

 

taaaaack!! :)

JOSEFIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0