7 juni

Helgen har flygit förbi och nu står vi än en gång på denna veckodag dom valt kalla måndag.
fy fan för det.
Dock har jag flyttat hem nu och inte börjat jobba riktigt ännu.
En liten mini mini semester skulle man kunna kalla det.
Men har fullt jobb med att packa upp alla mina grejer jag flyttat hem, och sen tar det sin lilla tid att köra in till stan nästan varje dag för att åka in och träna också.
Bor man på landet, så gör man.


Lördags var det minsann liv i luckan i familjen Hansson trädgård.
Camilla hade studentfest, och vi som var med på min fest för två år sen och känner min släkt, vet hur det kan gå till.
Skaka rumpa hela natten lång för att sammanfatta det. Alltid ett stort nöje att se faffa bugga loss eller fammo ta på sig studentmössan och dra en dans.
himla fin syn så att säga.
Och är det fest i byn, då får man räkna med att allt annat folk kommer senare också.
Vid 2 på natten, var väl ungefär halva byn hemma hos oss och skakade fläsk till Absolute Hits från -97.

Halv 4 där på morgonkvisten var jag väl nöjd med kvällen och somnade fin fint i sängen min.


Igår gick invigningen av årets första tennis spelande skett också.
Fick lite inspiration av Söderling och Nadal efter gårdagens final.
Burgsviks tennisplan har även blivit nygjord, så riktig fin att spela på, så där kommer man hänga mycket i sommar.

Nu låter jag lördagens bilder tala för sig själva

 
 
 
 
 

Eftersom det tar sin tid att lägga upp bilder får detta räcka.


JOSEFIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0